luni, 25 mai 2009

Din viata

Astazi am inteles ca n-am inteles! Am inteles ca n-am inteles intotdeauna la modul obiectiv de ce pentru mine e simplu de exemplu, sa joc un "pc game" de strategie, iar pentru altii n-are niciun farmec jocul respectiv. Am inteles ca n-am inteles de ce pentru mine viata nu merge fara scopuri, fara teluri, fara planuri niciun moment, cand pentru altii viata in sine e un scop. Am inteles ca nu am indraznit niciodata sa ma bazez exclusiv pe instincte si ca n-am acceptat la modul obiectiv ca altii pot trai exclusiv din asta. Am inteles ca n-am inteles cum se poate raspunde la o intrebare nepunand-o din start. Am inteles ca n-am inteles cum e sa nu stii sa raspunzi la intrebari.Am inteles ca n-am intelesc cum e de fapt sa nu incerci sa raspunzi, intorcand o problema pe toate partile. Am inteles ca n-am inteles ce inseamna sa te sufoci.Si am inteles ca n-am inteles ca necautand raspunsuri poate sa le fie altora de mai mult ajutor.Poate pentru ca nu m-am sufocat niciodata din prea multa iubire de sine. Am inteles ca n-am inteles cum este sa traiesti neimpacat cu tine pentru mai mult de o zi, doua, maxim o luna. Am inteles intotdeauna ca rezolvarea problemei se face doar in mod radical indiferent cat si ce implica asta. Am inteles ca n-am inteles ce inseamna sa te lasi in voia ta cu totul. Si am inteles ca nu-i nicio greseala sa faci asta. Am inteles mai demult ca exista cati oameni atatea feluri de a intelege lumea, viata, lucrurile. Dar recunosc, am inteles ca nu i-am inteles. Dar recunosc, ca am inteles ca n-am inteles la modul obiectiv ca poate ceea ce pentru mine pare larg pentru altii e stramt. Am inteles ca n-am inteles pana azi. Dar azi am inteles...

6 comentarii:

LetiMina spunea...

mai bine mai tarziu decat niciodata..:P

Roxana spunea...

ma straduiesc sa mi autodepasesc limitele:)

LetiMina spunea...

io ti-am zis ca ai potential..

Roxana spunea...

asta ii un fel de incurajare?

Catlin spunea...

Chiar e fain sa simti ca nu esti singur,,in directia in care te indrepti,,am ramas placut surprins,,te-am inteles....

Roxana spunea...

@ Catlin: eu ma bucur ca exista oameni care inteleg ce spun eu aici. te invit pe http://omicaparte.wordpress.com fiindca m-am mutat acolo. Cine stie, poate intr-o zi n-ai sa ma intelegi:)