vineri, 14 septembrie 2007

Over. And out!

Iaca si ziua in care mi se incheie "cariera administrativa" :). Si parca au zburat 3 ani si jumatate. Mi-aduc aminte -pfff, expresia asta mi se pare hilara si de fiecare data ma pufneste rasul datorita canalului tv Euforia unde tantilica blonda care face de mancare acolo la ea acasa cu toate ingredientele sau mirosurile "isi aduce aminte" ba de mama, ba de bunica, ba de cand era copil si nu stiu ce manca/bea/ in fine, ingurgita ea-deci, mi-aduc aminte ca acu 3 ani si jumatate m-am bagat in "fortareata" asta, cu sute de angajati care mai de care, cu gandul ca e prea mare pentru mine. Evident acum o vad altfel: stramta si inghesuita si sufocanta. Singura nostalgie e cauzata de obisnuita creata in acesti an. De dimineata am primit si ultima "misiune": una de a cauta ceva hartie care nici nu avea cum sa ajunga la mine. Mi-a dat misiunea insusi "paladinul sef al fortaretei" (prin alte voci) . I-am "dorit" (in gand) Roger, over...and out! ...

P.S. Nu ma intrebati unde e hartia. E undeva. Nimic nu se pierde. Se aduna/ascunde/rataceste. Sau e in "dosarul rotund" (cunoscatorii stiu care e ala:)) )...

4 comentarii:

Anonim spunea...

şi acum ce urmează?

ck spunea...

the dutch knows what he's doin'......
tzzzz...vvvvvv...tiiiit...ptzch! Heineken
Now...we wait...




P.S. Ceva imi spune ca cineva ar putea primi un "da" ca raspuns... =))

Roxana spunea...

@ cineva: cenusa.si-o pasare:)
@eu: Carlsberg sau Becks. Platesc eu;)

Anonim spunea...

uer ar iu goin'?