joi, 6 septembrie 2007

...laughing out loud...

"...Doua submarine in desert:
-Cati?
-5?
-Ce 5?
-Ce cati?"
....cam asa se desfasoara unele dialoguri chiar intre persoane extrem de apropiate, dar'mite intre colegi...si cred ca fiecare are cate un exemplu in minte asemanator...fie ca i se intampla, fie ca aude...aa, am mai auzit intr-una din zilele astea inca una: doi barbati la un metru departare..sau mai mult ..aflu trecand pe langa ei ca unul era unchiul celuilalt...iar conversatia, desfasurata de-asupra capului meu, sau prin dreptul lui sau....ma rog...conversatia fu urmatoarea: "unchiule, da fata lu' ala, aia...a lu ala din (o locatie)...aia, ioana, raluca...cum o cheama ...cand face nunta?"...iar raspusul vine uluitor (pentru mine doar)...raspunsul: "da"... cum da? da si atat?....si nunta??? ca deja eram curioasa si cum o cheama pe "aia a lu' ala" si a cui ii si mai ales cand face nunta"...n-am avut nici sireturi de legat nici batiste de aruncat pe jos ca sa am motiv sa ma opresc sa aflu toate astea...nici nu era important...dar mi-a placut raspunsul...cred ca o sa il citez pe "unchiu" de fiecare data cand o sa pot...

6 comentarii:

o ea spunea...

eram si eu acolo:)))))))))))....da' eu facand parte din lumea "o stii p-aia care era cu ala cu care a mers la mare acu 2 ani si s-au imprietenit cu aia 2 caraghiosi...etc:" nu mi s-a parut asa de aiurea...dar acum citind povestea am murit de ras:))))
Si sa stii ca eu am o scuza....cu mama ma inteleg foarte bine cand vorbim asa...stie care ala care aia...si daca stai bine sa t gandesti facem economie de nume si castigam mai mult timp pt vorbit:))

Roxana spunea...

...in fapt nu "aia a lu' ala " a fost atat de hilar...raspunsul "unchiului" a fost cel care m-a facut sa rad...ala chiar facea economie la vorbit...

o ea spunea...

ala era beat daca bine iti amintesti:))

Roxana spunea...

..nu era beat...era doar putin "abtiguit":)...

ck spunea...

........Si eu! (am fost) nu neaparat "acolo", dar de multe ori chiar acolo.. intre intrebari cuminti si nepretentioase si da-uri pline de ... mister [? :))]
Deeeci, uite-asa se baga un om in seama. Eu sunt eu si-atat, asta in buna traditie a blogului si a vizitatorilor sai, care vad ca adopta identitati.......abstracte... Nu stiu cat de Ea e o ea, cat de cineva ajuns cineva sau daca anonimul e o anonima - daca e..(pentru mine e..si va ramane :)) ), dar macar stiu ca de fiecare data cand voi scrie voi fi eu, pentru ca eu sunt eu si chiar si cand nu sunt eu, tot eu sunt. Thank God!
Stiu ca nu voi ramane ala sau aia care a scris atunci acolo aberatia aia...sau? - deci da. De ce? D-aia.
Roxana, daca asta nu ar fi fost blogul tau si ai fi fost doar un vizitator (ca noi toti, muritorii de rand) ti-ai mai fi scris numele? Oare?
Prin urmare, nu trebuie sa fii beat, abtiguit, prost sau surd (admitand ca poate nu intelegi intrebarea si prin urmare nu prea poti raspunde la obiect)...eu tin cu oamenii care au un limbaj comun..poate unchiu' cu nepotu' stie ei ce stie...oricate nojite ai incerca sa-ti dezlegi pentru a le infunda ( adica sa le faci funda,draga) ei tot asa vorbeste. Si pace!
De asemenea, datorita faptului ca fiindca si pentru ca deoarece consider blogul ca fiind o carcoteala cu intermitente, da-ti-mi, va rog, voie sa take a step forward si sa spun "bine ma, da' voi? Cine va carcoteste? Cine va diseca? Cine va analizeaza? - Voi intre voi? Mira-m-as!
Poftim, ma pregatesc sa am un copil(candva....daca..) si prin urmare am contribuit la moftul unei roxane secondata de ea, de a avea un blog. Care este. Si care nu cred ca va dura. Tocmai ca fi'nca ca este moft. Dar..sa-i uram acea viata scurta.... tumultoasa! 'Taaa-taa maree!!!

Roxana spunea...

@eu..si eu sunt eu si daca trebuie sa fiu eu atunci semnez ca atare:)))..mi-ai furat identitatea?..si daca cineva e cineva cu siguranta ca este!deci da!poti sa diseci cat vrei, cand vrei si ce vrei(vei fi vreun zoolog, ceva?:P)...multam de contributia la moft.adu-ti si copilul (cel ce va veni candva, daca) cand mai treci.Avem si loc de joaca pentru el:)).