miercuri, 29 august 2007

Ofticatii si oftica lor...

...ma "laud" prietenei mele Roxana (nu, nu este alter-ego-ul meu) ca mi-am facut si eu blog...reactia ei a fost pe masura postului meu anterior: "si pe tine te-a palit?"...printre altele imi propune:"scrie despre ofticati"...rad..dar provocarea inca ramane in subconstient atat de puternic incat citind de dimineata titlurile zilei mecanismul declansat in mintea mea a procesat cam asa: mare tam-tam mare, pareri mai mult contra decat pro, concluzia pe care o trag->Patriciu a ofticat o groaza de persoane (cel mai tare cred ca s-a ofticat "marele conducator" caruia nu o sa ii dau numele din simplul motiv ca nu doresc sa mi apara blogul in listarea vreunui motor de cautare) ...scroll down si alte serii de articole: "ofticati rau unii pe altii...cum era cuvantul ala?...prelatii...lupta mare pentru scaunul ala de patriarh..."...buun...mai departe...acelasi timonar fruntas cu brevet reinnoit (dictionar de limba portugheza timonar (timão+ar) vtd 1 Conduzir (embarcação) guiando o timão. por ext Pilotar, orientar ) pare ofticat ca nu a fost introdus votul uninominal ...gargara multa...sa moara dusmanii de oftica!...si tot de oftica o sa moara pe rand tot felul de aparatori ai moralitatii daca demersul de a legaliza prostitutia va avea vreun rezultat...ma cobor din sfera "politicilor inalte" direct in strada unde intr-o continua stare de insecuritate si sufocare dau peste alti ofticati...pe viata...altfel nu mi explic cum sa conduci cu 120 la ora la o ora de varf intr-un oras cu strazi egal de neincapatoare fie ca sunt sau nu in constructie...haha!sau am ajuns la concluzia asta ca eram ofticata ca el putea sa mearga la limita centimetrilor ?....
....din aceasta mica parte dintr-o lume prea mare se vad prea multi ofticati..si asta ma oftica:)))...

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca oftica n-ar fi....n-ar mai fi ciumpaliticii care sa se imbrace la camasa alba cu pantofi albi ascutiti, gelati din cap pana-n picioare, plus neaparatul accesoriu blond cu doua bete de picioare, toata ametita, infoiata si cu mari impresii de diva ca de' ea toata viata a fost crescuta in puf puf sau ma insel si este doar o parvenita care de curand a schimbat inelele de inox unele "xoni" si acum crede ca toata lumea-i la piciorusele ei...hmm din unghiul asta scuzati dar nu vad prea bine. Si daca acestia n-ar mai fi ce-ar mai scrie 80% din ziare...vai deja mi-e frica...sa nu cumva sa dispara!!
Asadar ofticatii inclusiv oftica lor trebuie pusi(puse) la loc de cinste, respectati...ba chiar ma gandesc serios sa facem un mars pe b-dul magheru in care sa-i sustinem si sa fim alaturi de ei. Nu de alta dar am fi la moda doar stim foarte bine ca se promoveaza prostia, golania, lipsa bunului simt si..si ce daca?

Roxana spunea...

...hmm...oftica = consecinta directa motivului principal in jurul caruia se invarte toata lumea: banii...