vineri, 9 ianuarie 2009

dialog

o ea: în loc să scrii...te prosteşti şi pui prostii pe blog!
eu: e bine daca fac şi asta!
LE: ai văzut? am scris!
o ea: scrie chestii serioase nu hăhăielile noastre!
Chestii serioase?
Păi cum să scriu chestii serioase când mă uit în jur şi (încă) îmi vine să râd?
Spre exemplu, citeam asta:http://mihneamaruta.ro/2009/01/08/kissinger-despre-obama-sarcina-lui-e-sa-creeze-strategia-pentru-o-noua-ordine-mondiala/
sau asta: http://www.ciutacu.ro/articol/bai-tarane/
Care e legătura? Legătura în capul meu ţine de teoria conspiraţiei.
În ce ţară trăim? În ce lume?
Ce contează că al nost conducător îl invită pe Putin să facă afaceri direct cu România fără intermediari. Gestul său "patriotic" nu înseamnă decât dorinţa-i de a-şi răsplăti supuşii prin orice metodă cu mult tupeu şi, mai ales, ca şi cum totul (absolut totul) i s-ar cuveni. Ce contează că acelaşi mult iubit conducător de popor român e aşa îl găsiţi zugrăvit în fresce (prea puţin măgulitoare ale celor care mai au curajul să îl critice) când pentru un alt conducător cu o muuult mai mare influenţă există deja un plan bine stabilit şi aşteptări numai de cei iniţiaţi înţelese? Vedeţi unde e legătura?
Vă vine să râdeţi?
Încă şi mie...

Un comentariu:

Anonim spunea...

@o ea: si daca mie imi plac si hahaielile? :-)